သင့္အေနနဲ႔
သင့္ Page မွာ ျဖည့္သြင္းထားတဲ့ ကုမၸဏီအေၾကာင္းေတြ ဖုန္းနံပါတ္ေတြ လိပ္စာေတြကို ဘယ္သူမွ
ဂရုမစိုက္ဘူးလို႔ထင္ေကာင္း ထင္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ အဓိကကေတာ့ ဒါေတြျဖည့္သြင္းျခင္းျဖင့္
ကုမၸဏီကို ယံုၾကည္မႈ ပိုရွိေစၿပီး SEO အတြက္လဲ ေကာင္းေစပါတယ္။
အဓိက ဂရုစိုက္ျဖည့္သြင္းရမယ့္ေနရာေတြကေတာ့
Category:
သင့္လုပ္ငန္း ကုမၸဏီနဲ႔ တတ္ႏိုင္သမွ် အျဖစ္ႏိုင္ဆံုး အနီးစပ္ဆံုး Category ကို ေရြးခ်ယ္ျဖည့္သြင္းပါ။
Username:
သင့္လုပ္ငန္းရဲ႕ Brand Name နဲ႔ Username ကို တတ္ႏုိင္သမွ် ကိုက္ညီေအာင္ ထည့္သြင္းပါ။
Address,
Hours and Location: သင့္လုပ္ငန္းလိပ္စာ၊ ဖုန္းနံပါတ္၊ တည္ေနရာ၊ ရံုးဖြင့္ခ်ိန္ တို႔ကို
ထည့္သြင္းေပးထားျခင္းျခင့္ အမွန္တကယ္လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ ကုမၸဏီမွန္း သိရွိေစပါတယ္။
Short
Description and Long Description: ဒီ Description ေတြ ထည့္သြင္းေပးထားျခင္းျဖင့္ သင့္ကုမၸဏီဟာ
ဘာလုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ေနသလဲ၊ ကုမၸဏီရဲ႕ သမိုင္းေၾကာင္း၊ သြားမယ့္လုပ္ငန္းစဥ္ စသည္တို႔ကို
အမ်ားျပည္သူ သိရွိေစႏိုင္ပါတယ္။
Website
URL: သင့္ကုမၸဏီမွာ Website ရွိတယ္ဆိုရင္ ထည့္သြင္းေပးပါ။ Website ရွိျခင္းျဖင့္ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့
ကုမၸဏီတစ္ခု ပံုစံေပါက္ေစပါတယ္။
Tip: ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္
website လိပ္စာ URL ေတြကို ထည့္ႏိုင္တဲ့ ေနရာမ်ားမွာ ထည့္သြင္းေပးထားႏုိင္ပါတယ္။
Long Description, Short Description, Product Lists စတဲ့ ေနရာေတြမွာပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့
တကယ္လို႔ ရွည္ရွည္ေဝးေဝးေတြ ျဖည့္မေနခ်င္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ အေျခခံအခ်က္ေတြျဖစ္တဲ့
Short Description, လိပ္စာ, ဖုန္းနံပါတ္, တည္ေနရာ စတာေတြကိုေတာ့ ထည့္ေပးထားသင့္ပါတယ္။
0 Comments