Social Media Tips ေလးေတြ ေျပာျပေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုသူမ်ားအတြက္… Social Media ေပၚမွာ ဒါေလးေတြ လုပ္ရပါမယ္ခင္ဗ်..
၁) လူေတြကိုပဲ Focus လုပ္ပါ။ လူေတြကို ဘယ္လိုကူညီရမလဲေတြးပါ။ ေရာင္းရဖို႔ခ်ည္းပဲ မေတြးပါနဲ႔။
၂) အခ်ိန္နဲ႔အမွ် ေျပာင္းလဲေနမယ့္ industry ထဲမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ လိုအပ္သလို လိုက္ၿပီး ေျပာင္းလဲဖို႔ မေၾကာက္ပါနဲ႔။
၃) စမ္းသပ္ပါ။ အသစ္လုပ္ဖို႔မေၾကာက္နဲ႔။
၄) လူေတြကို စက္ရုပ္လို မတုံ႔ျပန္ပါနဲ႔။ အျပင္မွာေျပာဆိုဆက္ဆံသလိုပဲ Social Media ေပၚမွာလဲ ဆက္ဆံရပါမယ္။ ႀကိဳတင္ေရးထားတဲ့ Customer Service Script ေတြဟာ အသံုးမဝင္ပါ။
၅) ကိုယ့္ကိုေမးတဲ့ ေမးခြန္းတိုင္းကို ေျဖေပးဖို႔ ႀကိဳးစားပါ။
၆) ပိုက္ဆံေပး boost လို႔ရလာတဲ့ Audience ေတြကိုပဲ မွီခိုမေနပါနဲ႔၊ လူေတြကို ကူညီရင္း ကိုယ့္ကိုလဲ ျပန္ၿပီး ကူညီေပးႏုိင္မယ့္ audience တစ္ခု တည္ေဆာက္ပါ
၇) Engagement ကို Focus လုပ္ပါ
၈) Social Media ေပၚက စကားဝိုင္း၊ ေဆြးေႏြးမွဳေတြကို ဝင္ပါ။ ေဆြးေႏြးပါ။
၉) ကိုယ့္ Product အေၾကာင္းခ်ည္းပဲမေျပာပါနဲ႔။ ကိုယ့္ audience ဘာလိုခ်င္တာလဲ၊ ဘာစိတ္ဝင္စားလဲဆိုတာ သိပါ။
၁၀) ျပန္လည္မွ်ေဝၾကမယ့္ Content မ်ိဳးေတြ ဖန္တီးပါ။
၁၁) မိုဘိုင္းလ္ကေန ၾကည့္ရတာအဆင္ေျပမယ့္ Mobile Responsiveness ကိုလဲ မေမ့ပါနဲ႔
၁၂) တိက်တဲ့ Objective သို႔မဟုတ္ Goal ေတြရွိရပါမယ္။ Social Media Strategy ကို အဲဒီ Objective ေပၚမွာ မွီတည္ၿပီး တည္ေဆာက္ပါ။
၁၃) အခ်ိန္တစ္ခုေစာင့္ၾကည့္ၿပီး ရယူထားတဲ့ Data ေပၚအေျခခံၿပီးမွ ရလာမယ့္ insights ေတြကို သံုးၿပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ပါ။ အခ်ိန္တိုအတြင္း အျမန္မဆံုးျဖတ္ပါနဲ႔။
၁၄) ကိုယ့္ brand ရဲ႕ reputation (ဂုဏ္သိကၡာ) ကိုတည္ေဆာက္ပါ။ အေပၚေရာက္ဖို႔ခ်ည္းပဲ မေတြးပါနဲ႔။ အေပၚကို ဘယ္လိုေရာက္လာသလဲဆုိတဲ့ နည္းလမ္းကလဲ အေရးႀကီးပါတယ္။
၁၅) ကိုယ့္အေပၚမွာ ကိုယ့္ brand ေပၚမွာ သစၥာရွိလာမယ့္ Brand Loyalty ကို တည္ေဆာက္ပါ။
၁၆) ကိုယ့္ရဲ႕ Objective ကိုေရာက္ဖို႔ ကူညီေပးႏိုင္မယ့္ Social Platform ေပၚမွာ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံပါ။ သူမ်ားလုပ္လို႔ လိုက္လုပ္တာမ်ိဳး၊ ရွိရွိသမွ် Social ေတြေပၚမွာ ရွိေနဖို႔ ႀကိဳးစားတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။
0 Comments