အေရာင္းလုပ္ငန္းတစ္ခု အတြက္ ေရာင္းအားေကာင္းေစဖို႔ ေၾကာ္ျငာလုပ္တဲ့ ေနရာမွာ ထိေရာက္ေစဖို႔ အတြက္ Unique Selling Point Theory ကို 1940 အေစာပိုင္း ခုနွစ္ခန္႔က စတင္ အသံုးျပဳ ခဲ့ၾကပါတယ္ ။
Unique Selling Point (USP) Theory အရ သင့္ပတ္၀န္းက်င္မွာ သင့္ Product နွင့္အျပိဳင္ Product ေတြ ရွိေနတယ္ဆိုရင္ သင္ဟာ သင့္ Product ကို သူမ်ားထံ မေရာင္းခ်ခင္မွာ သင့္ကိုယ္သင္ အရင္ျပန္ေရာင္းၾကည့္သင့္ပါတယ္ .. သင္သာ Customer ဆိုရင္ သေဘာက်မလား Product ကို ဘယ္လို ဆိုသေဘာ က်မလဲ ဘယ္လိုပံုစံလိုခ်င္မလဲဆိုတာေတြက ထည့္ ျပီး စဥ္းစားသင့္တဲ့ အခ်က္ေတြပါ
သင္သတိထားရမယ့္ အခ်က္ေတြက ေစ်းနွုန္း က အျမဲတမ္း လူေတြရဲ႕ ၀ယ္လိုစိတ္ကိုဆြဲေဆာင္ေနတဲ့အရာမဟုတ္ပါဘူး .။ အကယ္၍ သင့္ထက္အင္အားျကီးတဲ့ လုပ္ငန္းျပိဳင္ဖက္တစ္ခုက သင့္ကို ေစ်းနွဳန္း နဲ့အနိုင္ယူေနရင္ေတာင္ ငါ သူ႕ထက္ဘယ္လို Service မ်ိဳးပို သာေအာင္ေပးရမလဲဆိုတာကိုသာ ေတြးျပီး ျပန္ အနိုင္ယူဖို႔ ႀကိဳးစားသင့္ပါ တယ္ ။
သင့္ Product ရဲ႕ ဘယ္အရာက Customer ရဲ႕ ၀ယ္လို စိတ္ကို ဆြဲေဆာင္ေနတယ္ဆိုတာ မေမ့ပါနဲ႕ .. အျမဲ သင့္ Product ရဲ႕ Customer အေပၚ ဆြဲေဆာင္ေနတဲ့ အခ်က္ကို အျမဲ ထိန္းသိမ္းထားနိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားသင့္တဲ့အျပင္ ပို ပိုျပီး ဆြဲေဆာင္နိုင္ေအာင္ပါ ႀကိဳးစားပါ ။
ဘာလို႔သင့္ Product က ျပိဳင္ဖက္ ေတြထက္သာလြန္ျပီး Customer ကိုဆြဲေဆာင္နိုင္လဲ ဆိုတာကို ေျပာျပဖို႔ မေမ့ပါနဲ႕ ။ သင့္ Product က သူမ်ားထက္ ဘာပို သာလဲ ဆိုတာကို ေဖာ္ျပနိုင္မွ သာ လက္ရွိ ရေနတဲ့ Customer ထက္ ပိုမ်ား တဲ့ Customer အေရ အတြက္ကုိ ရနိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္ ။
ဥပမာ - iPhone ေတြအတြက္ အဓိက Apple က ေပးေနတဲ့ USP က သူတို႔ ဖုန္းေတြ ရဲ႕ Security ကို အာမခံ ေနျခင္းမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။
#AMTK
0 Comments